2021-04-16
Ankiety, czyli jak w prosty sposób zmierzyć świadomość marki
Ankiety mogą być przeprowadzane na wiele sposobów, za pomocą telefonów, Internetu, czy też bezpośrednich spotkań. Dzięki przeprowadzaniu ankiet można w szybki oraz prosty...
2021-03-18
5 czynników wpływających na współczynnik odpowiedzi na ankietę CAWI
Istnieje 5 głównych parametrów, które wpływają na Twój współczynnik odpowiedzi na ankietę CAWI. Warto zaznajomić się z głównymi aspektami,...
2021-03-04
Najlepsze praktyki budowania skutecznych ankiet CAWI
Doświadczenie klienta ma obecnie większe znaczenie dla sukcesu biznesowego, niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego możliwość zmierzenia opinii klientów na temat Twojej...
2021-02-16
Ankiety online, czyli jak zmierzyć lojalność klientów
Dzięki przeprowadzanym ankietom online można zmierzyć lojalność klientów wobec marki i oferowanych produktów, czy usług. Istnieje kilka aspektów, które służą...
2020-12-17
Jak działa metoda badawcza CATI?
W ankiecie przeprowadzanej metodą badawczą CATI biorą udział dwie osoby – osoba ankietująca oraz respondent. Ankieter nawiązuje połączenie telefoniczne z numerem,...
2020-10-14
Badania satysfakcji – dobre praktyki reagowania na negatywne opinie
Badania satysfakcji klienta nie powinny być próbą budowania ego przedsiębiorcy, który pragnie uzyskiwać tylko same pozytywne opinie. Oczywiście im ich więcej,...