Badania marketingowe - kluczowe znaczenie dla firmy

Badania marketingowe mają kluczowe znaczenie dla procesu rozwoju każdej firmy. Jeśli cel badań jest prawidłowo zdefiniowany, a agencja badawcza ma doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju badań, możesz zlecić jej profesjonalne analizy danych w trakcie bezpośrednich wywiadów z konsumentami. Posłużą Ci one w podejmowaniu istotnych decyzji w zakresie rozwoju przedsiębiorstwa pod kątem marketingowym i budowania silnej pozycji na rynku.
 

Proces badawczy

Jednym z najistotniejszych elementów procesu jest skonkretyzowanie celu badawczego. Odpowiedzi na pytania, dlaczego chcesz przeprowadzić badanie i przede wszystkim, jakie efekty (w jakim zakresie) masz uzyskać, są ważne dla konstruowania projektu badawczego. Badania marketingowe w agencji badawczej BioStat są przeprowadzane przez najlepszych ekspertów, z wieloletnim doświadczeniem na polskim i zagranicznym rynku badawczym.

Eksploracje są przygotowane z najwyższą starannością. Składają się z kilku etapów (w dwóch możliwych harmonogramach do wyboru):

 

7-dniowy

  • rozpoczyna się od rozplanowania scenariusza wywiadu IDI/FGI,
  • kolejny etap to konsultowanie wyboru narzędzi badawczych z klientem,
  • następnym krokiem jest realizacja badania (FGI),
  • ostatni etap, to jakościowa analiza zgromadzonego materiału w trakcie wywiadu i przygotowanie raportu;

 

14-dniowy

  • zaczyna się od scenariusza wywiadu (IDI/FGI),
  • następnym krokiem jest konsultacja narzędzia badawczego z osobą zamawiającą,
  • zrealizowanie wywiadów IDI,
  • początkowa analiza materiału zgromadzonego w trakcie wywiadów,
  • przygotowanie,
  • przygotowanie prezentacji i opracowanie scenariusza do badań typu FGI,
  • zrealizowanie badania FGI,
  • przeanalizowanie zebranego materiału badawczego oraz sporządzenie raportu z badań.

 

Wybór respondentów do wywiadów przebiega zgodnie z zasadami doboru próby badawczej, zwracając szczególną uwagę na: cechy społeczno-demograficzne badanych, zmienne gospodarcze, style życia, preferencje i doświadczenia zakupowe oraz sytuację zdrowotną.
 

Zaufaj doświadczonym badaczom

Podejmując współpracę z BioStat®, masz pewność że badania marketingowe dotyczące np.: konceptów reklamowych i nowych opakowań dla produktów, świadomości istnienia Twojej marki na rynku wśród konsumentów, reakcji na przeprowadzane kampanie reklamowe, diagnozy potrzeb i preferencji konsumenckich, a nawet pomiarów dotyczących obecności Twoich produktów w mediach (również popularnych mediach społecznościowych) będą przeprowadzone rzetelnie i z dużym zaangażowaniem. Świadczy o tym obecność agencji badawczej BioStat® w renomowanych rankingach, ale także rekomendacje licznych firm i instytucji, które zaufały naszym metodom badawczym.

 

Zaufaj najlepszym ekspertom i rozwijaj firmę dzięki rzetelnym badaniom marketingowym wśród konsumentów!

Tagi

badania marketingowe analiza rynku analizy rynku badania rynku badanie ankietowe badanie opinii badanie rynku market research badania społeczne badania znajomości marki analiza statystyczna
Badania ankietowe od 4 zł.